05.12.2018
Българският форум на бизнес лидерите проведе традиционния си нетуъркинг коктейл на общността на Форума под надслова „Новите лидери“. В столичния Гранд хотел София се събраха компаниите, обединени от БФБЛ, пред които бяха промотирани управителите на новоприети членове на общността.
Събитието бе повод Александър Александров, главен мениджър на „Развитие“ КДА – уважаван член на Форума, да представи „Мусала Иншурънс Брокер“ ООД, един от най-бързо прогресиращите наши застрахователни брокери. Двете фирми са в тясно сътрудничество и сближаване, което скоро ще приключи със създаване на юридически документ. По препоръка на „Развитие“, Mussala бе и генерален спонсор на събитието заедно с British American Tobacco.
Мажоритарният собственик на Mussala, Николай Чернев, приветства участниците в коктейла, представяйки дейността и развитието на застрахователния брокер.
Чернев изтъкна преди всичко факта, че БФБЛ се е утвърдил като стандарт за отговорен и етичен бизнес, възприел принципите на устойчивото развитие.
По думите му, всички имат нужда от това, предприемачите в България да бъдат успешни, иновативни и печеливши. Да бъдат интегрирани в развитите икономики и да се възползват от възможностите, които ни предоставя членството в Европейския съюз. Това е постижимо, ако се придържаме към принципите, които БФБЛ проповядва – етика и отговорност към обществото, убеден е Николай Чернев.
Той обърна внимание, че 10 години след създаването си „Мусала иншурънс брокер“ вече е един от 10-те най-големи застрахователни брокери в България с приходи за 2017 г. в размер на 35 млн. лева. За компанията работят над 300 застрахователя, в повече от 120 офиса в цялата страна.
Приоритет на мениджмънта е да гарантира отлична подготовка, професионализъм и информираност на застрахователни експерти на Mussala за най-новите развития в законодателството и практиката на застраховане.
Бе изтъкнато, че Mussala предлага всички видове застраховки и работи с всички застрахователни дружества на българския пазар, както и с водещи застрахователи от чужбина. Това дава възможност да се предлагат най-добрите продукти, които най-точно отговарят на нуждите на клиента, при най-добрите условия. Абсолютни лидери сме в България при някои нишови видове застраховки, като например застраховане на яхти и други морски съдове и застраховки на дронове, посочи Чернев.
По думите му обаче, най-голямата ценност, която „Мусала иншурънс брокер“ има, е изградената мрежа от над 100 000 клиенти – физически и юридически лица. За компанията отношенията с клиентите, лоялността, професионализмът и точността са основни принципи на работа, с които успява да привличе и най-важното - да задържа клиенти.
Николай Чернев представи и непосредствените планове на Mussala, включващи разширяване присъствието в София и другите големи градове, целящо по-близък контакт до клиентите и партньорите. Добрият опит на компанията в развитието на онлайн застраховането също значително улеснява клиентити й.
В заключение Николай Чернев увери всички присъстващи членове на БФБЛ, че в лицето на „Мусала иншурънс брокер“ ще намерят компетентен и опитен партньор, готов да предложи най-доброто решение на конкретните нужди, който поставя като приоритет добрата репутация и дългосрочното сътрудничество.